MINI MARKET

1 400,00 zł netto

Cena: 1 722,00 zł brutto

Prosty i intuicyjny program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych.

Więcej szczegółów

Porównaj

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie

MINI MARKET
MINI MARKET

Prosty i intuicyjny program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych.

Wypełnij dane:

* Pola wymagane

 lub  Anuluj

 
Opis

Insoft Mini-Market

to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci.

W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Licencja:  Mini-Market – stanowisko kasowo-magazynowe dla Windows® / Linux – wersja Standard.

Pozwala skupić całą uwagę personelu sklepu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta; wszystkie inne procedury są uproszczone i zautomatyzowane, np. zamawianie i przyjmowanie towaru do sklepu.

Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.

Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych).

Mini-Market daje Personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta.

Mini-Market obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta.

Mini-Market obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet.

Mini-Market raportuje na bieżąco do Centrali dane ze sklepów, m.in. jakie sklepy miały obroty, jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów

Mini-Market umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w Centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przerzuceniu towaru pomiędzy sklepami

Mini-Market obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.



Mini-Market – stanowisko kasowo-magazynowe dla Windows® / Linux – wersja Standard  -  1400 zł
Mini-Market – stanowisko kasowo-magazynowe dla Windows® / Linux – wersja Pro          -  1750 zł
PC-Market 7 MM – Centrala Sieci Sklepów wyposażonych w Mini-Market - wersja jednostanowiskowa    - 1500 zł
PC-Market 7 MM – Moduł zdalnego zarządzania cenami na stan. Mini-Market
(dopłata za każde stan. Mini-Market)   -   450 zł