GESTOR GT

557,00 zł netto

Cena: 685,11 zł brutto

Program do budowania i podtrzymywania relacji z klientami. Umożliwia gromadzenie wszelkich informacji na temat klientów, jego firmy, pracowników, historii kontaktów, ustaleń, przesłanych ofert itd.

Więcej szczegółów

Porównaj

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie

GESTOR GT
GESTOR GT

Program do budowania i podtrzymywania relacji z klientami. Umożliwia gromadzenie wszelkich informacji na temat klientów, jego firmy, pracowników, historii kontaktów, ustaleń, przesłanych ofert itd.

Wypełnij dane:

* Pola wymagane

 lub  Anuluj

 
Opis

Gestor GT

to program do budowania i podtrzymywania relacji z klientami (CRM). Umożliwia gromadzenie wszelkich informacji na temat klientów, jego firmy, pracowników, historii kontaktów, ustaleń, przesłanych ofert itd. Dzięki tym informacjom wiedza na temat Twoich klientów nie zniknie wraz z odchodzącym od Ciebie pracownikiem. Dzięki tym informacjom uzyskasz szybki dostęp do wiedzy na temat każdego klienta.

Licencja na 3 stanowiska.

Polecamy go właścicielom firm, gdyż pozwala na zatrzymanie klientów przy sobie po odejściu handlowca oraz na  zwiększenie sprzedaży poprzez analizę klientów, filtrowanie i kierowanie do nich spersonalizowanych ofert.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans  sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.)
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach)
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów)
  • powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości
  • biblioteka dokumentów
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet)
  • wygodny system notatek
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.